Sila Baca Ini Dahulu!!
kepada anda yang akan membaca sila bekal kan bakul di sebelah kiri anda kerana KEMUNGKINAN kamu akan muntah hijau kerana keperasanan tahap dewa tentang diri aku SENDIRI :)
SO, KALAU TAK SUKA BACA, JANGAN GATAL-GATAL NAK TERUSKAN MEMBACA YEAH :)

Thursday, July 23, 2015

Salam Raya !

selamat hari ghayer fellooowwwwwws :)

Syukur aku masih berkesempatan untuk menyambut raya buat kali ke 24.
Syukur segalanya berjalan seperti apa yang dimahukan.
Syukur juga aku masih menyambut raya dengan kedua ibu bapa...
Syukur aku masih ada segalanya di pagi raya...

**kecuali kereta yang agak 'kureng hasem' sikitlah... hahaha :D

Di kesempatan ni aku nak ucapkan Selamat Hari Raya buat semua yang sudia singgah di blog ni, andai aku pernah terkasar bahasa atau pernah menyakitkan hati aku susun 10 jari untuk meminta maaf atas segala kekurangan diri yang masih mengejar erti MATANG.

okay, oleh itu hakak nak belanja sikit gambar raya hakak selama 3 hari beraya (walaupun harini dah masuk raya ke-7) hahaha :)

tapi sebelum tu hakak nak cakap maafkanlah muka hakak yang besar talam dan badan kembang semangkuk ni ye..








No comments: