Sila Baca Ini Dahulu!!
kepada anda yang akan membaca sila bekal kan bakul di sebelah kiri anda kerana KEMUNGKINAN kamu akan muntah hijau kerana keperasanan tahap dewa tentang diri aku SENDIRI :)
SO, KALAU TAK SUKA BACA, JANGAN GATAL-GATAL NAK TERUSKAN MEMBACA YEAH :)

Thursday, July 23, 2015

Pengalaman Yang Memang Tak Akan Lupa!



"Kita ni selalu sangat tidur kat bandar, apa kata kali ni kita cuba duduk kat kampung nak ? kita cari homestay nak ?"


Kata-kata ni dah buatkan aku menangis selama 3 jam tanpa henti...
Mak kata kenapa nangis
satu je ayat keluar dari mulut aku...

"abah kejammmmmmm!"

yelah... rumah yang kitorang duduk tu memang usang gila and menakutkan tahap nak mati lah... mula-mula aku beria ingat ayah aku prank aku. rupanya betul-betul babe!

but setelah 7 jam berlalu ayah aku ajak balik..

fuhhh lega dennnnn!

rupa-rupanya ayah aku saja nak uji ketahanan anak dia and isteri dia duduk kat kampung...

wealls just singgah sekejap setakat nak tunggu jem reda....

hmmm tapi actually tak nafikan memang scary tapi agak menyeronokkan lah jugak. rumah yang kitorang duduk tu memang depan pantai. Paling best meja makan dia memang kat atas pasir pantai.

Indah babe.....

tapi tak tahan panas sebab berkipas jelah...

but apa pon satu pengalaman yang memang tak leh nak dilupakan....

thanks abah ajar Lany and bagi lany rasa suasana kampung dalam masa 7 jam.




No comments: