Sila Baca Ini Dahulu!!
kepada anda yang akan membaca sila bekal kan bakul di sebelah kiri anda kerana KEMUNGKINAN kamu akan muntah hijau kerana keperasanan tahap dewa tentang diri aku SENDIRI :)
SO, KALAU TAK SUKA BACA, JANGAN GATAL-GATAL NAK TERUSKAN MEMBACA YEAH :)

Tuesday, October 11, 2016

Thanks MONKI!


"Tak perlu ada duit yang banyak untuk beli jiwa seseorang itu, tak perlu bersusah payah untuk pikat. Dengan adanya komunikasi yang bagus, kau mampu menguasainya..."


Satu benda yang aku pegang dari dulu. 
Jujur aku tak pandai, aku tak kaya...
Aku tak ada apa..
rupa? jauh sekali...
aku selekeh, aku pakai baju yang sama.
Aku bukan pembeli dan apatah lagi pelabur.
Tapi dengan adanya komunikasi aku bernafas dan hidup seperti biasa,
Tapi bukan senang, perlu ada kepercayaan, perlu ada kesetiaan.
Aku banyak belajar semua tu bila 'menyendiri'.
Alhamdulillah segala penat lelah aku terbayar, satu hadiah yang cukup besar maknanya
walau sebenarnya aku sendiri tertanya-tanya bila dan mana lokasi yang sesuai untuk dipakai.

Thank you so much MONKI!

lurve it! love love love...

no word can describe my felling bila dapat tahu youall sanggup buat surprise hantar 'hadiah' ni.

thanks once again....

abaikan pakaian saya.



No comments: