Sila Baca Ini Dahulu!!
kepada anda yang akan membaca sila bekal kan bakul di sebelah kiri anda kerana KEMUNGKINAN kamu akan muntah hijau kerana keperasanan tahap dewa tentang diri aku SENDIRI :)
SO, KALAU TAK SUKA BACA, JANGAN GATAL-GATAL NAK TERUSKAN MEMBACA YEAH :)

Tuesday, October 11, 2016

HELLO JAWATAN BARU!

Remaja x Adidas | Penata gaya & Penyelaras : Lany Azman


Jujur tak pernah terfikir sampai ketahap ni.
Berangan tu banyak.. Lebih banyak dari realiti. 
Siapa sangka dulu zaman sekolah aku suka beli majalah ni,
tapi hari ini, aku lah antara nadi yang menhidupkannya.

Apa lagi bila aku dah diberi kepercayaan utnuk menghiasinya 
sumpah tak pernah dfikir bertapa susah dan sukar untuk puaskan hati orang.
Dulu tak faham, kenapa ini kenapa itu..

Sesungguhnya, realiti mengajar aku apa yang sepatutnya..
alhamdulillah 4 tahun di majalah, aku diberi tanggungjawab untuk menjadi fashion writer mereka.
Dari majalah bodoh-bodoh dan diketawakan oleh orang ramai, 
kini aku berada dalam majalah yang nampak 'gah' luarannya.
dalamannya? tak apalah, biar kami sahaja yang tahu...


No comments: