Sila Baca Ini Dahulu!!
kepada anda yang akan membaca sila bekal kan bakul di sebelah kiri anda kerana KEMUNGKINAN kamu akan muntah hijau kerana keperasanan tahap dewa tentang diri aku SENDIRI :)
SO, KALAU TAK SUKA BACA, JANGAN GATAL-GATAL NAK TERUSKAN MEMBACA YEAH :)

Saturday, July 19, 2014

bermula cerita baru di sini!



SOALAN : Kenapa dekat sini semua cerita sedih ?

JAWAPAN : Sebab semua nak share cerita gembira!


SOALAN : Tak kisah ke orang tahu ?

JAWAPAN : Nah, not at all.Aku jenis tak reti nak cakap kat orang aku tengah bersedih dan aku tak reti macam mana nak mulakan luahan. Jadi biar aku bercerita pada 'dunia' aku agar 'orang-orangnya' lebih memahami.


SOALAN : Siapa yang di maksudkan ?

JAWAPAN : Sesiapa yang sudi membaca keluhan hati ni lah..




Jujur kata aku tak ada sesiapa. 
Aku hanya ada dunia aku. Dunia aku adalah blog aku. Cakap lah apa yang korang nak cakap. Aku tetap pekakkan telinga, bekukan hati. Aku tahu, di sini sahaja tempat paling aku selesa untuk luahkan segala kesedihan aku.

No comments: