Sila Baca Ini Dahulu!!
kepada anda yang akan membaca sila bekal kan bakul di sebelah kiri anda kerana KEMUNGKINAN kamu akan muntah hijau kerana keperasanan tahap dewa tentang diri aku SENDIRI :)
SO, KALAU TAK SUKA BACA, JANGAN GATAL-GATAL NAK TERUSKAN MEMBACA YEAH :)

Thursday, December 17, 2015

Kejutan Hari Lahir...



Thanks my love!

The best surprise birthday gift ever!



"Kak lany Mel (receptionist office) call, dia kata ada orang nak hantar barang apa tah.."

"Erkk, siapa nak jumpa pagi-pagi macam ni?"

"Entah pergilah tengok...."

"okay....."


sebaik je aku turun kat receptionist aku di kejutkan dengan kehadiran seorang lelaki berjambang sambil menunjukan ekspresi yang kepenatan....

"Cik Ilani, saya dari syarikat 4NMOBILE datang untuk dilevery barangan yang cik minta lah. Power bank 10 unit"


"Eh, saya rasa awak ni salah orang. Saya tak ada order dekat siapa-siapa lah"

"Cik Ilani jangan macam ni, saya datang jauh ni. Cik Ilani yang email kata bersetuju untuk beli 10 power bank Penang. Jadi saya datang bawak item yang dijanjikan..."

"confirm ni bukan saya, saya tak beli barang secara online."

"Biar betul, sebab saya ada simpan tau bukti cik Ilani minta saya bawa datang ke office..."

"Tak pe, bawak bukti tu pada saya..."

"kejap ekkk, saya pergi ambik dalam kereta." 

"Baik...."


Selang beberapa saat......


Ada seorang jejaka dan seorang perempuan datang bawa belon dan sejambak coklat sambil menyanyi...

"happy birthday to yooouuuuu, happy birth day to youuuuuu, happy birthday to Ilani, Happy birthday to youuuuuuuu!"


No comments: