Sila Baca Ini Dahulu!!
kepada anda yang akan membaca sila bekal kan bakul di sebelah kiri anda kerana KEMUNGKINAN kamu akan muntah hijau kerana keperasanan tahap dewa tentang diri aku SENDIRI :)
SO, KALAU TAK SUKA BACA, JANGAN GATAL-GATAL NAK TERUSKAN MEMBACA YEAH :)

Wednesday, September 23, 2015

Surat untuk kawan.



Hi kawan,

Aku tahu kau sedang bersedih, aku tahu kau keliru pilih mana satu.

Aku pernah lalui apa yang kau lalui dan aku cukup faham dengan segalanya.

Tapi...

Satu aku nak cakap, jangan disebabkan kekeliruan kau, kau hancurkan hati orang lain.

Dengar nasihat aku, dengar pendapat aku...

Berjuangkan cintamu untuk orang yang selayaknya. Andai kenangan itu melukakan kau di satu masa dahulu kenapa kau mesti buang kebahagian kau sekarang?

Tarik nafas dan fikir sedalamnya...

Layak atau tidak kau perjuangkan segalanya untuk dia.

Aku akan sentiasa doakan yang terbaik dan pilihlah pilihan yang tepat :)



Sincerly,
Your best budy!

No comments: