Sila Baca Ini Dahulu!!
kepada anda yang akan membaca sila bekal kan bakul di sebelah kiri anda kerana KEMUNGKINAN kamu akan muntah hijau kerana keperasanan tahap dewa tentang diri aku SENDIRI :)
SO, KALAU TAK SUKA BACA, JANGAN GATAL-GATAL NAK TERUSKAN MEMBACA YEAH :)

Sunday, August 9, 2015

Pediophobia - Takut robot!



- P E D I O P H O B I A -
(Fobia terhadap patung)


"Kategori ini merupakan fobia terhadap semua jenis patung, termasuklah robot dan mannequin."


Sumpah tak sangka rupanya 'penyakit' aku ni memang wujud dalam dunia. aku ingatkan aku sorang je yang ada penyakit macam ni. Thanks to my friend (satu office) kenalkan aku dengan satu artikel yang membuktikan fobia aku bukanlah sesuatu yang pelik. 

katanya memang tak ramai yang mengalami fobia ini tapi sebenarnya ia memang wujud ...



No comments: