Sila Baca Ini Dahulu!!
kepada anda yang akan membaca sila bekal kan bakul di sebelah kiri anda kerana KEMUNGKINAN kamu akan muntah hijau kerana keperasanan tahap dewa tentang diri aku SENDIRI :)
SO, KALAU TAK SUKA BACA, JANGAN GATAL-GATAL NAK TERUSKAN MEMBACA YEAH :)

Tuesday, March 24, 2015

Sedih hati.



Dalam hidup aku pekara yang paling tak menyeronokkan adalah apabila ku sedar kau anak tunggal / anak seorang.

kau tak ada kakak...
kau tak ada abang...
tak ada adik..
dan tak ada segalanya...

bila kau sedih, kau tak harapkan rakan-rakan...

sebaliknya kau hanya mampu pejam mata dan 'telan' semuanya...

Kau akan cuba buat yang terbaik walaupun hakikatnya hati kau hancur...

kau akan fikir tiada siapa yang akan faham kau..
dan kau akan rasa kau 'kecil' sangat....

tapi takpelah, aku akan terus bersabar..
sebab aku percaya..
hati aku umpama ada kematu...

makin sakit, makin terciptalah lapisan kulit tebal untuk menahan kesakitan...

dan aku percaya mungkin hari ni aku sedih, esok aku dah  biasa dengan semua ni...

Insyaallah :')

No comments: