Sila Baca Ini Dahulu!!
kepada anda yang akan membaca sila bekal kan bakul di sebelah kiri anda kerana KEMUNGKINAN kamu akan muntah hijau kerana keperasanan tahap dewa tentang diri aku SENDIRI :)
SO, KALAU TAK SUKA BACA, JANGAN GATAL-GATAL NAK TERUSKAN MEMBACA YEAH :)

Wednesday, September 24, 2014

dan aku rindu!

Hi !
Apa khabar ?
Sihat ?

Aku rindu seseorang. Seseorang yang jauh.
Seseorang rumit aku terangkan hubungan kitorang.
Seseorang yang selalu ada masa aku sedih dulu kala
Seseorang yang tercari-cari di mana aku pergi.
Seseorang yang selalu post macam-macam di wall
Seseorang yang sering komen gambar2 aku
Seseorang yang hanya paham 'gelaran pelik' kami
Seseorang yang paling aku rapat,
Seseorang yang paling selalu aku jumpa
tapi paling tak pernah dating bersama

Gaduh baik, gaduh dan baik.

Hingga akhirnya kita buat keputusan untuk bina hidup masing2 tanpa mengenali each other.

Dohhhh...

I know what a jerk is that!

But i don't know lately i miss you so much!

Aku rindu nak panggil gelaran 'comel' kau. Aku rindu nak usik-usik dan aku rindu nak dengar bebelan kau.

Hmmmmm....

Aku rindu zaman kolej.

Aku harap aku boleh putarkan masa. Masa tu aku akan cuba jaga hati dia. Hati yang aku pernah campak-campak dan pijak2. Hanya sebab seorang lelaki yang aku kecewa.

Setiap kali aku tengok running man pasti aku akan 'terdiam'.

Aku teringat semua tu.

Takpe,

Tuhan. Sungguh pun nama aku taj terlintas di dalam hati dan mindanya. Kau jagalah dia sebaiknya. Kau beri kebahagiaan maksima padanya. Kau temukan dia dengan seseorang yang jauh lebih baik dari ku.


No comments: