Sila Baca Ini Dahulu!!
kepada anda yang akan membaca sila bekal kan bakul di sebelah kiri anda kerana KEMUNGKINAN kamu akan muntah hijau kerana keperasanan tahap dewa tentang diri aku SENDIRI :)
SO, KALAU TAK SUKA BACA, JANGAN GATAL-GATAL NAK TERUSKAN MEMBACA YEAH :)

Monday, April 21, 2014

rindu tanpa henti.



Wahai hati,
kenapa kau rindu tanpa henti?
mengapa kau masih ingati ?

Ya Allah, sesungguhnya hati ini tak pernah berhenti merindui. setiap malam teringat segalanya. sampai terbawa dalam mimpi.

Kenapa ?
mengapa ?

Hmmm, macam-mcam berada di fikiran!

semuannya aku tak faham. cuma satu aku pasti!

AKU RINDUKAN DIA :(

seriously macam-macam dah buat. aku cuba busykan diri dan lupakan dia. tapi seriously kalau balik dari office hanya dia yang bermain kat fikiran....

Hmmmmmmmmm.........................

korang pernah rasa macam apa yang aku rasa ?
atau apa yang aku rasa ni tak pernah orang rasa ?:'(

No comments: