Sila Baca Ini Dahulu!!
kepada anda yang akan membaca sila bekal kan bakul di sebelah kiri anda kerana KEMUNGKINAN kamu akan muntah hijau kerana keperasanan tahap dewa tentang diri aku SENDIRI :)
SO, KALAU TAK SUKA BACA, JANGAN GATAL-GATAL NAK TERUSKAN MEMBACA YEAH :)

Sunday, April 22, 2012

fikirkan lah wey! phuhhhhhh!



seriously gua TIDAK MENYOKONG lamgsung "FREE EDUCATION" yang telah di warwakan oleh anwar ibrahim!! gua bukan nak merendah-rendahkan malaysia tapi semua ni jelas gla kelihatan malaysia masih tak mampu untuk menyara berjuta rakyatnya dalam sektor pendidikan... ! hey golongan remaja, jangan jadi balacik dan alat permainan politik sahaja! ini semua propaganda sahaja, ini semua bukan yang terbaik untuk kita semua! wah wahhhh.. nak free je semua,. naik lemak lah kita semua weyyyy!  macam mana kita nak tau erti kesusahan kalau segalanya di beri percuma ??????

lagi satu...

lu rasa mampu ke kerajaan malaysia dapat menangung "FREE EDUCATION" ni 5 tahun ke hadapan ? mampu ke bertahan ?? macam mana dan nanti apa efect nya dengan ekonomi negara kita ? weyyy! WAKE UP!! ada kalanya kita kena bersusah payah sikit untuk sesuatu benda tu untuk kita lebih menghargai! susah lah hidup kalau hari-hari nak kena "suap" je! 

MACAM MANA KALAU KITA NAK KENAL ERTI KEHIDUPAN KALAU SEMUANNYA KITA TAK BERPIJAK DI BUMI YANG NYATA ???



1 comment:

nuhara said...

betul2 sokong sesangat